sobota, 30 maja 2015

Helo!
Czy wy też jesteście tacy szczęśliwi?!
Sorry że, nie pisałam ale ciągle nie wiedziałam jak wypadnę na teście szóstoklasisty...
Ale Wow! Udało się!!! Gdy  (prawie) czekałam (nie wiedziałam kiedy to powiedzą)  na wyniki siedziałam w ławce z moją przyjaciółka. Kiedy zostały ogłoszone jakby to wam powiedzieć... hmmm... Zaniemówiłam ! Spojrzałam na Karolinę ( moją przyjaciółkę)  znowu na karteczkę i znowu na Kare i nagle doszło to do mnie. Teoretycznie teraz gdy to piszę sama się pod nosem śmieję :) Przecież jestem dobra z Anglika i byłam święcie przekonana że zdam dobrze!
Sorrry, ale muszę już kończyć bo za chwilę usnę w środku zdania...
Jutro napisze !
Paa!

                                                                                     Ps. Pozdrowienia dla nauczycielki dodatkowego                                                                                            angielskiego pani Kanishki Perrery :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz