wtorek, 7 kwietnia 2015

Gimnazjum

Witajcie!
Na początku posta chciała bym was przeprosić za taką długą nieobecność. Ta cała sprawa z pójściem do gimnazjum zajmuje dosyć dużo czasu na rozmyślanie. Właśnie o tym będzie dzisiejszy post.
Ci, którzy jeszcze nie idą do gimnazjum pewnie jakoś w pewnym sensie ciągle o tym myślą.
A osoby które już mają za sobą wybór gimnazjum i to wszystko z nim związane wiedzą jak się teraz czuję. Najbardziej szkoda mi porzucić ,,OD TAK" przyjaźń która była przymnie przez ostatnie sześć lat.To wszystko mnie przerasta. Moje wszystkie przyjaciółki idą do innych gimnazjów. Jedna do Piaseczna inna gdzie indziej. A ja? Nie wiem... Rok 2015 nie jest łatwy gdyż to będzie rok rozstań z przyjaciółkami, koleżankami , kolegami oraz z nauczycielami. Zdaje sobie tylko kilka pytań.
A mianowicie . Czy dam rade w gimnazjum znaleźć takie przyjaciółki i czy podejmę dobre decyzje. To chyba tyle.
Dzięki. Jeżeli też macie ochotę powiedzieć o swoich uczuciach w ostatnich tygodniach piszcie komentarze. Na pewno na wszystkie odpisze . Pa!

2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Tak jak napisałam staram się wszystko ogarnąć ze szkołą więc DIY najwcześniej za tydzień.
      Ale Dziękuję że czytasz bloga i nie możesz się doczekać posta .
      Pa!

      Usuń